Гарантія та повернення
Повернення у фірмовій упаковці повинні бути додатково обгорнуті в стрейч плівку. На оригінальну упаковку заборонено клеїти стікера перевізників або обмотувати скотчем . Інакше інтернет магазин залишає за собою право відмовити в поверненні товару.
гарантії
На товар продається через наш магазин надається гарантія 6міс. (Якщо інші умови не регламентовані фірмою виробником) за умови дотримання сервісних інтервалів, а так само комплексної заміни пов'язаних груп запчастин і робочих рідин:
- - амортизатор + опора, пильовики і відбійники.
- - деталі гідравліки гальмівної системи + гальмівна рідина
- - рульова рейка або насос ГУР + рідина ГУР
- - ремені ГРМ + ролики + помпа (за результатами діагностики)
- - …. і т.д...
Інтервали заміни запасних частин вказані в сервісному мануалі до вашого автомобіля.
На запчастини фірми BOSCH гарантія надається тільки в разі встановлення їх на авторизованому сервісі BOSCH з повною попередньою діагностикою.
На запчастини фірми KYB гарантія надається тільки в разі встановлення їх на авторизованому сервісі і наявністю заповненого гарантійного талона.
Гарантійний випадок розглядається протягом 30 календарних днів, при пред'явленні дефектного товару і укладення про непрацездатність деталі (акт рекламації) від сертифікованого СТО
повернення
Повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту замовлення, не забудьте що для повернення необхідно:
- - збереження і цілісність упаковки
- - наявність товарного чека
- - наявність всіх комплектуючих, відсутність слідів установки і використання
Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки після огляду товару та підтвердження товарного вигляду, цілісності та комплектації деталі, але не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.
Важливо! Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата: готівкою або банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити (Підстава – постанова НБУ №705 від 05.11.2014, розділ 7, п. 3, абз. 1, п. 4). Гроші зараховуються банківським переказом на реквізити, зазначені у заяві, відповідно до умов обслуговування вашого банку та за вирахуванням комісії за переказ, якщо така є.Для повернення коштів за товар належної якості необхідно: пред'явити паспорт; написати заяву на повернення грошей при поверненні товару (бланк); повернути придбаний товар у цілій упаковці та у повній комплектації; надати товарний чек або квитанцію про купівлю або квитанцію про оплату замовлення у відділенні служби «Нова Пошта». номер картки, ІПН, IBAN і ПІБ власника картки для повернення коштів на картку. Якщо ви оплачували замовлення платіжною карткою, повернення коштів здійснюється на ту саму картку, якою ви оплачували замовлення.
Гарантії не підлягають
Витратні запасні частини і матеріали (в тому числі масло, фільтри, запобіжники, лампи, кліпси і т.п.).
Елементи електрообладнання автомобіля встановлені без повної попередньої діагностики елестріческіх систем які можуть сприяти виходу з ладу встановленої деталі.
Деталі пошкоджені в результаті ДТП або незадовільного стану дорожнього покриття.